Ćwiczenia na lepszy seks

Mówiąc o kondycji: czy wiesz, jakie ćwiczenia należy wykonać, aby poprawić swoje życie seksualne? Tam są!

Ćwiczenia na lepszy seks

Nadajesz się na seks?

Niezależnie od tego, czy jesteś aktywny, aby schudnąć, zwiększyć wytrzymałość lub napięcie mięśni, ćwiczysz w określonym celu. A jeśli twoja rutyna zdrowotna również wzmocniła twoje życie seksualne, co byś powiedział? Ćwiczenie może pobudzić Twoje pragnienie, pomóc Ci osiągnąć silniejsze orgazmy i zwiększyć Twoją wytrzymałość w łóżku (i gdzie indziej). Poprosiliśmy trzech specjalistów, aby powiedzieli nam, czy małe ćwiczenie może nas włączyć czy wyłączyć.

Tak, ćwiczenie jest bardzo ekscytujące!

„Ćwiczenie może wiele zrobić dla twojego libido”, mówi Lori Brotto, dyrektorka laboratorium zdrowia seksualnego UBC w Vancouver. „Obraz ciała, nastrój i zdrowie fizyczne są bardzo ważne dla pożądania seksualnego kobiet, znacznie bardziej niż wpływ hormonów. Ponieważ żeńskie pragnienie jest reakcją emocjonalną bardziej niż reakcją ciała. Więc, kiedy kobieta czuje się dobrze emocjonalnie, jest bardziej podatna na niegrzeczny nastrój.

„Kiedy ćwiczę, czuję się pewny siebie, silny i o wiele bardziej zainteresowany nawiązaniem z kimś kontaktu. Uważam, że ćwiczenie naprawdę zwiększa moje libido”, mówi Carlyle Jansen, nauczycielka seksu i założycielka sklepu Good For Her sex w Toronto.

Aerobik stymuluje libido.

Ogólne dobre zdrowie odgrywa główną rolę w reagowaniu na stymulację, a badania wykazały, że dobra sesja tlenowa ma natychmiastowy wpływ na pożądanie seksualne. W badaniu przeprowadzonym w 2007 roku przez naukowców z Uniwersytetu Teksańskiego, kobiety, które biegały 20 minut na bieżniach, wykazywały więcej oznak podniecenia seksualnego niż kobiety, które nie ćwiczyły. „Nie wiemy, czy ludzie, którzy biegną codziennie, mają silniejszą reakcję na bodźce seksualne”, mówi Brotto. Główną hipotezą tych badań jest to, że intensywna sesja ćwiczeń stymuluje układ współczulny, reakcja, która jest częścią reakcji seksualnej. „Jeśli planujesz ciężką noc, wybierz się najpierw na 20-minutowy bieg, aby wzmocnić swoje libido.

Jesteś gotowy na niebo?

Ćwiczenia specjalnie zaprojektowane w celu wzmocnienia mięśni dna miednicy mogą pomóc w osiągnięciu bardziej intensywnych orgazmów. „Dno miednicy jest związane z wszystkimi aspektami anatomii seksualnej”, mówi Brotto. Mięśnie te są zakotwiczone w miednicy i tworzą rodzaj hamaka, który wspiera macicę, pęcherz i jelita. Ćwiczenia przy łagodnych skurczach pomagają nadać im ton i kondycję, co może znacznie zwiększyć Twoje zadowolenie seksualne. „Jednym z powodów jest to, że skurcze te pobudzają łechtaczkę jak żaden kontakt zewnętrzny, a także dlatego, że to właśnie te mięśnie kurczą się podczas orgazmu”, dodaje pani Jansen.

Jeśli jednak nie chcesz zmierzyć się ze sztuką ćwiczenia koniecznie sprawdź portal daburdirect, na którym znajdziesz wiele przydatnych suplementów poprawiających życie seksualne.

Jak zmobilizować mięśnie miednicy?

Ćwiczenia na mięśnie dna miednicy mogą być trudne do wykonania prawidłowo. „Czasami, gdy kobieta próbuje skurczyć mięsień łonowy, nieświadomie rozciąga mięsień w plecach lub brzuchu”, mówi Brotto. Aby lepiej zlokalizować te dobrze ukryte mięśnie, zaleca następującą sztuczkę: udawaj, że musisz oddać mocz i skurczyć mięśnie, aby się powstrzymać. Utrzymuj napięcie przez 10 sekund, nie ruszając się ani nie odprężając wysiłku. Jeśli nie możesz utrzymać się przez 10 sekund lub nie czujesz drżenia mięśni, to znak, że twoja dno miednicy wymaga stonowania.

Cztery ćwiczenia wzmacniające dno miednicy

„Kiedy mięśnie miednicy są dobrze zlokalizowane, istnieje kilka technik ich wzmocnienia”, wyjaśnia pani Jansen. Zaleca następujące ćwiczenia, które można wykonać w każdej chwili:

  1. Skurcz mięśni miednicy na 5 sekund, a następnie odpręż się na 5 sekund. Powtórzyć ćwiczenie.
  2. Ściskaj mięśnie przez 5 sekund, rozluźniaj je przez 5 sekund, a następnie pchaj tak, jakbyś chciał wydalić coś z pochwy. Powtórzyć ćwiczenie.
  3. Naprężyć i rozluźnić mięśnie poprzez szybką zmianę. „Dobry czas na ćwiczenie jest w samochodzie, czekając na zielone światło.”
  4. Wyobraź sobie, że twoja pochwa jest szybem windy. Najpierw dokręć to, co będzie na parterze twojej pochwy, a potem zwolnij. Następnie dokręć i zwolnij to, co będzie na drugim piętrze, i to samo dla najwyższego piętra. To zaawansowane ćwiczenie pomaga odróżnić głębokie mięśnie od mięśni powierzchownych pochwy.

Zwiększ swoje pragnienie poprzez głębokie oddychanie.

Ćwiczenia oddechowe to kolejny dobry sposób na rozluźnienie mięśni, które wzmacniają doświadczenia seksualne. „Głębokie oddychanie wzmacnia region miednicy, a gdy głębokie mięśnie są silne, zwiększa przyjemność seksualną” – mówi pedagog seksualny Gillian Kranias z Toronto, która uczy technik oddychania w swoich warsztatach seksualnych i jogi. Głębokie oddychanie jest również techniką relaksacyjną, kluczową dla osiągnięcia orgazmu.

Pani Kranias proponuje zastosowanie następującej techniki relaksacyjnej:

  1. Połóż się na plecach i połóż dłoń na podbrzuszu, tuż pod pępkiem.
  2. Wdychaj powietrze nadmuchując podbrzusze, abyś mógł podnieść rękę.
  3. Wydychać jak najdłużej. „Długi wydech rozluźnia mięśnie dna miednicy.”

Suplement na poprawę potencji – Vigrax